Ana içeriğe atla

10. İzmir Yemek Blogu Yazarlari Toplantisi

     Merhabalar sevgili dostlarım.Geçirmiş olduğumuz güzel bir etkinlikten bahsetmek istiyorum  sizlere bugün.
     İzmirli Yemek Bloğu Yazarları olarak yılda iki kez toplanıyoruz.Oldukça neşeli, ve keyifli geçiyor bu etkinlikler.29 Mayıs 2016 Pazar günü Mint Restaurant Cafe&Bar' da gerçekleştirdik bu etkinliğimizi.
      4 kişilik minnak komitemizle gerçekleştirdik bu etkinliği .Komite arkadaşlarım Elif Gündüz, Serap Gönültaş, Pınar Uzman ve bendeniz Zeynep Aygün.Çok telaşlandığımı itiraf etmeliyim yeni komitede olduğumu öğrendiğim zaman.Nasıl telaşlanmayayım? İlk kez katıldığım toplantıda bu görevi aldım.Ama bu görev sayesinde güzel bir deneyim yaşamamın yanında  komite arkadaşlarımı yakından tanıma fırsatım  da oldu.En  büyük kazanımım bu oldu sanırım.

   Mint Restaurant'ta güzel bir kahvaltıyla başladık güne.Yücel Bey'in ve güleryüzlü ekibinin sayesinde sıfır sorun yaşadık.Çok teşekkür ederiz kendilerine.

 Yücel Bey'in Logo Tasarımlarımız konusunda sponsorumuz olmak istediğini söylemesi hoş bir sürpriz oldu hepimize çok teşekkür ederiz.

 Açılış konuşmasını sevgili arkadaşımız Pınar Uzman yaptı.

Etkinliğimizde bizi yalnız bırakmayan sponsorlarımıza da çok teşekkür ederiz.

Pakmaya vissmate,Ahsap Güncesi,Cosmed,Dedsan,Keramika,Juicy Life,Elit Smyrna,Gürmar ve Carpe Mare Beach Resort Hotel ve  Hisar Kahve'ye  çok teşekkür ederiz.
Marifetli arkadaşımız Serap Gönültaş el emeği göz nuru bebekler ve terlikleri hazırladı çekilişimiz için,ellerine emeklerine sağlık arkadaşımızın.Dünya tatlısı arkadaşımız Elif Gündüz 'de organik sepetlerimizi hazırladı çekilişimiz için,ellerine emeklerine sağlık arkadaşımızın.


Pakmaya yeni ürün serisiyle yanımızdaydı.Pembiş kutuları çok şıktı.Yeni ürünleriyle bize yine'' Oo Lezzete Pak '' Dedirtti yine.Türk Kahveli Pudingine   bayıldım.İçindeki kahve aroması şeker oranı tam kıvamında olmuş.Benden  ve ev halkından tam not aldı.Teşekkürler Pakmaya.



Hijyende tek hareket diyen Vissmate 'de bizlerleydi.Firma yetkilileri bizlere ürünleri hakkında sunum yapıp ürünleri hakkında bilgilendirdiler.

Ben de hemen denedim eve gidince(Daha önce denemediğim için çok merak ettim çünkü)Evet sonuç muhteşem.Mutfak,banyo lavabo v.s..  Tertemiz oldu.En güzel tarafı klorak kullandığımızda klorağın o ağır kokusu uzun süre ellerimizde kalıp rahatsız ediyor biz hanımları.Vismate de bu koku kısa zamanda gidiyor.Denemeyenler varsa tavsiye edebilirim.



Dedsan Mobilya tüm katılımcılarımız için tablet tutucuları çekilişimiz için de Laptop Sehpasıyla elleri kolları dolu gelmiş.Teşekkür ederiz Dedsan Mobilya'ya ve sevgili arkadaşımız  Hülya Dedeoğlu'na.Tablet tutucuları çok büyük rahatlık sağlıyor kullanırken.

Ahşap Güncesi Ebrumuz çok şık bardak altlıkları hazırladı bizlere.Çekiliş numaralarımızı da bu altlıklara verdik :)Ellerine emeklerine sağlık arkadaşımızın.Ama ben kimseye kullandırtamıyorum evde bu güzellikleri,kıyamıyorum çünkü :)

Cosmed'de  Hair Guard (Canlandırıcı Saç Kremi),Day-To-Day Cleansing Gel (Temizleme Jeli),Sun Essensential (50 Faktörlü Güneş Kremi),Age Defying (Yaşlanma Karşıtı Bakım Kremi)ve Günlük Şampuan numunesinden oluşan  setlerinden göndermişler denememiz için.Mis gibi kokuyor hepsi.Saç kremi  ve Temizleme Jelinden çok memnun kaldığımısöylemeliyim.
Gürmar'da birbirinden lezzetli  Gürsüt Mandıra Ürünleri ile aramızdaydı.Kahvaltı soframızda bu ürünlerin tadına da baktık.Tazeliği ve lezzeti konusunda kesinlikle güvenebilirsiniz Gürmar'a.Ben yıllardır güvenle kullanıyorum.

Hisar Kahve'de bizlere kahvelerinden ikram etti etkinliğimizde.Damla Sakızlı,Klasik ve çifte kavrulmuş olmak üzere farklı çeşitleri olsada Türk kahvesini çok seven ve çok tüketen biri olarak ben klasik Türk Kahvesi diyorum :)


Çekilişimizin en büyük hediyesi Carpemare Beach Resort'te tatildi. Şanslı arkadaşımızı kutluyoruz.Carpemare Beah Resort'e de teşekkür ederiz.

Dedsan Mobilya'nın  göndermiş olduğu Laptop Masası da sahibini buldu çekilişimizde.Güle güle kullansın şanslı arkadaşımız.
İki arkadaşımız da Elif'imizin hazırladığı organik sepetlere sahip oldu çekilişimizle.Afiyetle tüketsinler.


Keramikashop'da çekilişimiz için10 şanslı arkadaşımıza farklı ürünlerinden gönderdi.Arkadaşlarımız güle güle kullansınlar hediyelerini.Çok teşekkür ederiz Keramika'ya desteği için.

Sağlıklı beslen hayatın değişşsin diyen  Juicy Life'de üç arkadaşımıza  Sağlıklı Atıştırmalık , Detoks Kürü ve 1 seanlık Sağlıklı Yaşam Koçluğu eğitimi hediye ettiler.Teşekkür ederiz Ayça Hanım'a ve firmaya..Arkadaşlarımızı da kutlarım.

Marifetli arkadaşımız Serap'ın  kendi elleriyle yapmış olduğu bebekler ,terlikler de sahiplerini buldu.Hepsi birbirinden güzeldi.ellerine  ,emeklerine sağlık arkadaşımızın.Bana da pembiş terlikler çıktı çekilişte.Çok güzeller:)






Elit Smyrna 'da 6 arkadaşımıza cilt bakımı,,epilasyon hediye etti.Çok teşekkür ederiz Elitsmile.

Sponsor Afişimizi hazırlayan Fon Digital'ede çok teşekkür ederiz.

10. İzmir Yemek Bloğu Yazarları Toplantısı böyle geçti.Güzel ve keyifli bir mekanda arkadaşlarımızla       hoş sohbetler      yaptık ,heyecanla  çekilişimizi    tamamladık.
11. Komitemizi de belirledik  bayrağı teslim etmek için.

11. Komitemizdeki arkadaşlarımız:

Arkadaşlarımıza      çalışmalarında  kolaylıklar diliyoruz.  11.Buluşmamızı   bekliyoruz sabırsızlıkla .Sevgiyle ve sağlıkla kalın..

Yorumlar

  1. Canım ne güzel her günün böyle güzel keyifli musmutlu geçsin,senin adına çok sevindim.Çok öpüyorum güzel arkadaşım.<3 :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin bi taneciğim hepimizin her günü mutlulukla geçsin inşallah,çok teşekkür ederim canımcım.Ben de kocaman öpüyorum seni <3:*Sevgiyle ve sağlıkla kal Dünya Tatlısı <3

      Sil
  2. Daha önce yazmaya çalıştım ama bir türlü gönderemedim.:) Her şey için teşekkürler, güzel bir günü beraber geçirmiştik. Emeklerinize sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz Şenizcim,hep birlikte olmaktan komite olarak bizlerde çok keyif aldık.Sevgilerimle..

      Sil

Yorum Gönder

Gmail hesabı olmayan arkadaşlar yorum yazmak için yorumlama biçiminden anonimi seçerek yorum yazabilirsiniz..Yorumunuza adınızı da eklerseniz sizi tanıma şansım olabilir..Bekliyorum değerli yorumlarınızı..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeytinyağlı Enginar

Sebze Yemekleri Enginar Yemekleri Zeytinyağlı Enginar Zeytinyağlı Enginar      Merhabalar sevgili dostlarım..Güzel bir hafta hepimizin olsun diyorum pazar gününün son saatlerinde:)Huzur ve sağlık dolu günler diliyorum hepimize çünkü zor bir dönemden geçiyoruz..Herkes adeta barut fıçısı gibi..Git gide kutuplaşıyoruz..Bu bir sınav..Sonucunda kazananın  yada kaybedeninin hepimizin  olduğu bir sınav..Aynı geminin yolcusuyuz hepimiz ve hatırlatmak isterim bu gemi batarsa hepimiz batarız:(O nedenle de sukunetle ve sabırla , kazasız belasız atlatalım şu seçim sürecini..Olur mu:)        Eveet  huzurunuza her daim bayılarak yediğim zeytinyağlı enginar tarifimle geldim:)Benim enginarlarım geçen sene dondurucuya attığım enginarlar..Ama tazeleri çıktı ben stoklarımı eritmek için elimdekileri kullandım..Siz tazeleriyle yapın derim:)Hadi o zaman tarifimize geçelim biz..            Malzemeler: 8 tane enginar çanağı 1 Adet kuru soğan 1-2 Dal taze soğan Dereotu Yarım limon suyu 1 Çay

Mandalinalı Kurabiye

Kurabiye Tarifi Mandalinalı Kurabiye Tarifi Günaydınlar..Mutlu haftalar dilerim hepinize..Güzel olan her şey sizinle, kötülükler sizden uzak olsun..Güzel bir kurabiye tarifiyle geldim bugün..Çayınızı alın buyrun gelin..Kurabiyeler benden, çaylar sizden :)Hadi bakalım tarif için sizi Zeyno'nun Mutfağına alayım..Buyrun tarife :) Malzemeler *1 su bardağı toz şeker * 1 su bardağı  taze sıkılmış mandalina suyu *1 çay bardağı sıvı yağ *3 yemek kaşığı tereyağ *1 paket vanilin *1 paket kabartma tozu *1 çay kaşığı karbonat *1 yumurta *5 su bardağı Un Mandalinalı Kurabiye Yapılışı : Öncelikle kuru malzemeleri karıştıralım.(Un,vanilin,kabartma tozu,karbonat)Daha sonra tereyağ , şeker ve yumurtayı krema kıvamına gelene kadar .çırpalım.Sonra sırasıyla sıvı yağ ve mandalina suyunu da ekleyip çırpmaya devam edelim.Un karışımını ekleyelim ve yoğuralım.Biraz gevşek bir kıvamda olacak hamur.Çok sıkı bir hamur olmasın.Çok fazla yoğurmayın..Eğer daha kıtır bir k

Maş Fasülyesi Salatası

Maş Fasülyesi Salatası Nasıl Yapılır? Maş Fasülyesi Salatası  2017' nin son ayının ilk tarifini yazmanın heyecanı içindeyim😊😊Aralık ayının ilk tarifi yani😊Mutlu hafta sonları dilerim güzel ve yağmurlu bir İzmir akşamından sevgili dostlarım.Havalar pek bir enteresan bu aralar.Yaz değil elbette ama hani kış gibi de değil.Ara da bir soğuyor kışın varlığını hissettiriyor sonra hoooppp gene yükselişte hava sıcaklıkları!!Bi stabil ol kıpraşma demi 😉yok olmaz :)Çok bi beklentim de yok yani; yaz yazlığını ,kış da kışlığını yapsın diyorum.Baharlar da kafasına göre takılsın onların doğasında bu var çünkü!!     Ben burada  yeni yazımı hazırlarken  eşim de  Galatasaray-Akhisarspor maçını izliyor diğer tarafta. Fenerbahçe taraftarı olduğunu da belirteyim bu arada😊Yan gözle baktım An itibariyle 1-0 yeniliyor Galatasaray 😊Yazımı tamamladığımda maç sonucunu iletirim merak etmeyin😉😉Milli maçlar dışında ki maçlar çok ilgimi çekmiyor anladığınız üzere..   Şu zaman kavramı ne enteresan